2013. október 29., kedd

39. rész: Julie

Sziasztok!
Eléggé sok dolog történt ebben a néhány napban, amíg nem írtam! Nos.. Átmentem az ECDL vizsgámon!!!! Megkaptam első kritikámat amit itt olvashattok: http://browniesdesign.blogspot.hu/2013/10/kritika-113.html
Volt Halloween buli az osztálytermünkben és mivel én voltam a főszervező, ezért nem jutott időm írni.
Amint láthatjátok, az oldal...hát, kicsit elcsesződött. Nem tudom, hogy mi a szart csináltam a mobilommal, de egyszer csak bumm... ilyen lett! Igyekszem minden képet visszaállítani, ezért talán egy kis ideig ez lesz az utcsó rész:( De ebből legalább megtanultam, hogy ne csináljak semmi ilyet a telómmal:P
xoxo, Bella Sunshine♥
Ui.: Alexáék babájának neve Raven lesz, ha nem láttátok volna az eredményeket! Ja, és kérlek titeket, hogy véleményezzetek!

~JADE~

Másnap reggel korán felébredtem. Próbáltam visszaaludni, de nem sikerült, így hát felöltöztem és lementem reggelizni. Lent Jane fogadot.
- Jó reggelt!- köszöntem álmosan és odamentem a kenyerekhez, hogy vágjak magamnak
- Jó reggelt! Hogy aludtál?
- Jól, köszönöm. És te?
- Én is.
- Este hallottad azt a kiabálást?
- Milyen kiabálást?- kérdezte ijedten
- Hát, valaki este, mikor lefeküdtünk, elkezdett kiabálni. Eléggé álmos voltam, ezért nem nagyon figyeltem, hogy kik lehettek azok.
Ránéztem Janere, aki kicsit ijedt volt, meg mérges és olyan... titokzatos.
- Minden rendben?- kérdeztem
- Igen. De én most megyek! Látom, hogy nincs itthon sok minden, ezért elmegyek bevásásrolni!
- Rendben! Ja és ha már ott vagy, hoznál nekem mogyorós csokit?
- Persze, csak el ne felejtsem!- mosolygott
Megettem a reggelimet, majd felmentem a szobámba. James épp póló nélkül volt!
- Jó reggelt!- dőltem neki a falnak és rámosolyogtam
- Jó reggelt, tündérem! Hát te? Mióta vagy fent?- jött oda mellém, még mindig félmeztelenül
- Nem olyan rég keltem fel- közelebb húztam és megcsókoltam
Majd megfogott és az ágyunkra dobott és elkezdte csókolgatni a nyakamat.
- Ma jönnek a szüleim!- mondtam
- Az jó!- megcsókolt és folytatta, amit az előbb elkezdett

Szórakozásunk után felöltözött és lement kajálni. Én meg addig írtam egy SMS-t anyunak, hogy nagyon várom már, hogy megérkezzenek! Jött is pár perc után a válasz.
,,Szia, kincsem! Hidd el, mi is nagyon várjuk, hogy lássunk téged és hogy találkozzunk James szüleivel! A gép olyan 15 óra körül száll le Los Angelesbe! Puszi: anya"
Eltettem a mobilom, ugyanis James visszajött.
- Ez gyors volt!- nevettem
- Hát, nem akartam vesztegetni az időt. Ki írt?- feküdt be mellém
- Anya. Azt írta, hogy 15-kor száll le a gépük!
- Ezt jó tudni! Mi a mai program?- kérdezte, miközben a hajammal játszadozott
- Nem tudom még. Talán kideríteni, hogy ki kiabált az éjjel és megvígasztalni Julest.
- Te is hallottad a kiabálást!- könyökölt fel
- Igen. Szerinted ki lehetett az?
- Nem tudom. Mintha anya és apa hangját hallottam volna, de nem vagyok benne biztos! Megkérdezzük tőlük?
- Á, szerintem úgyse mondanák el! Egyébként is, Jane elment boltba és szerintem Louise is!
- Akkor ezt majd később elintézzük! Gyere, vigasztaljuk meg a kis barátnődet!
Felsegített, majd átsétáltunk Juleshoz.
- Julie, fenn vagy?- nyitottam be halkan
- Nem!- válaszolta
- Ezek szerint igen!- kitártam teljesen, bementem és leültem az ágyára- Minden rendben?
- Nagyjából.....













- Beszéltél már Logannal?- kérdezte James
- Hát.... még neeeem....

Felült és ásított egy nagyot.
- Hogy nézel ki te lány?- szörnyedtem el- Gyerünk, irány a fürdő és fürödj meg! Na meg a hajadat is mosd meg!
- De nem akarooom!
- De igenis akarod! A többit én majd elintézem!
Felhúztam a helyéről, bevonszoltam a fürdőjébe és megeresztettem a vizet, majd kimentem.
- Ezzel meg is volnánk!- mosolygott James
- Nem egészeen.... Nagy baj lenne, ha a délelőttöt nem veled tőlteném?- kérdeztem kiskutya pofival
- Jajj, dehogy lenne baj! Segíts Julienak felépülni, én meg addig elleszek, ne izgulj! Talán megvígasztalom Logant és tájékoztatom, hogy ő cseszte el!- viccelődött
- Na, azért ezt ne mond meg neki!- ütögettem meg a hasát- Jó legyél!
Megcsókoltam, majd kiment, én meg leültem az ágyra és vártam. Hamarosan kijött barátnőm a fürdőből, és nekiálltam megszárítani a haját. Miután evvel készen lettem, csináltam neki valami normálisabb frizurát és kisminkeltem. Rögtön jobban is nézett ki!



- Már csak ruhát kell keresnünk!
Odamentem a szekrényéhez és elkezdtem kutatni.
- Mit szólsz ehhez?- mutattam fel egy csini fekete rucit
- Nem! Nekem az keeelll!- mutogatott egy lilás dzsekire
- Rendben, akkor legyen ez!
Miután felöltözött, csináltam róla egy képet és elküldtem Jamesnek.


Hamarosan megyünk bulizniii

 James vissza is írt nem sokkal később.
,,Az remek!;) Én még mindig Logant vigasztalom! Vedd rá Julest, hogy beszéljen vele, vagy te kérdezd meg, hogy most mi a helyzet! Puszi, JM♥"
,,Okés! :* JM♥(annyira bírom, hogy ugyanaz a monogrammunk:D)"
- Kinek irogatsz?- jött közelebb hozzám Jules
- Csak Jamesnek! Na, de mehetünk is!
Ő ment előre, én meg követtem. Hirtelen visszafutott, belökött engem az egyik szobába, majd bezárta az ajtót.
- Ez meg mi votl?- álltam fel
- Csak ott ment Logan!- mondta bátortalanul



- Ugye tudod, hogy nem bújkálhatsz örökké előle?
- Tudom!
- Hé, nyugodj meg! Mitől félsz?
- Nem félek semmitől!
 - Julieee!
- Na jóóó... Atól félek, hogy szakítani fog velem!
- Szerintem ettől inkább Logan fél!- mosolyogtam
- Lehet. De akkor is!- ő is elmosolyodott
- Na, végre hogy mosolyogsz!

- Irány bulizniii!- kiáltottam, majd kilöktem az ajtón
Kicsit félénken, de sikerült lemennie a lépcsőn. Lent megijedt, mikor Carlos ráköszönt, de aztán megnyugtatta, hogy Logan és James elmentek valahová.
- Mi hova megyünk?- kérdezte, mikor beszálltunk a kocsiba
- Ismerek egy remek szórakozóhelyet, ahol még nappal is nagy a nyüzsgés! Oda!
- Cool!
Az úton sokat beszélgettünk. Próbáltam elterelni másfelé a gondolatait. Elmondtam neki, hogy ma jönnek hozzánk a szüleim. Örült, hogy újra láthatja majd őket. Na meg persze én is örülök!
Kiszálltunk a kocsiból és bementünk az épületbe. Julie kicsit ledöbbent a tömeget látva.
- Mondtam, hogy itt mindig sokan vannak!- kiabáltam, mivel másképp nem hallotta volna
- Nem ennyi emberre számítottam!- kiáltotta vissza
Kicsit beljebb mentünk és elkezdtünk táncolni. Majd odajött hozzánk egy srác és felkérte Juliet táncolni. Örültem, hogy barátnőm végre boldog. Leültem a bárpulthoz és kértem egy italt.

 
Miután megittam az italom, észrevettem egy roppant ismerős alakot. Közelebb mentem és megpillantottam Jamest, amint egy lánnyal nevetgél.
- James, kedvesem!- mentem oda hozzá
- Jade! Hát te mit keresel itt?- állt fel idegesen
- Én is kérdezhetném ezt tőled!
- Te meg ki vagy?- szólt közbe a csaj eléggé bunkó hangnemben
- Jade McLain. James MENYASSZONYA és egyben hamarosan megszületendő gyermeke anyja!
- De gáááz!
Undorodva felállt és elment.
- Lola várj!- kiáltott utána James, majd elindult utána
Kicsit dühösen visszaültem a bárszékre és kértem még egy italt.
- Most haragszol, igaz?- ült le mellém
- Ó, de még mennyire!- ittam bele a narancslevembe
- Sajnálom, oké! Csak egy kicsit szerettem volna jól szórakozni!
- Miért, velem nem szórakozol jól?- kérdeztem dühösen és felálltam
- Nem, nem úgy értettem! Jade, várj!
Nem érdekelt! Elmentem, hogy megkeressem Juliet. Meg is találtam. De épp Logannal beszélt!
~JULIE~

Örülök, hogy Jade elhozott ide! Annyira jól szórakozom!
- Szabad?- kérdezte egy férfi hang
Vidáman megfordultam, hogy megnézzem, ki kért fel táncolni. Ledöbbentem, mikor megláttam magam előtt Logant.


- Ömm... Persze!
Félrehúzott egy csendesebb sarokba. Valahogy sejtettem, hogy nem táncolni fogunk....
- Julie, miért nem beszélsz velem?- kérdezte szomorúan és felém fordult
- Nem tudom....
- Mi az, hogy nem tudod?
- Hát... ömmm...


- Mitől félsz?
- Ki mondta, hogy félek?
- Látom rajtad! Elmondod?
- Csak attól, hogy.... szakítasz velem, amiért nem lettem terhes!- hadartam el a végét


- Mi?? Dehogy hagylak el! Én azt hittem, hogy te akarsz szakítani velem!
- Dehogy!- nevettem
- Akkor szent a béke?
- Szent a béke!- öleltem meg



Megfogta a kezemet és elmentünk táncolni.
~JADE~

Elmentem egyet sétálni, mert nem tudtam, hogy mi tévő legyek. Haza még nem akartam menni, mivel otthon voltak James szülei. Így hát sétálgattam az utcákon, parkokban, a tengerparton, beültem kávézni és megnéztem egy filmet. Mikor teljesem lenyugodtam, végre hazamentem. Otthon nem kis meglepetés fogadott. Az egész ház tele volt virágokkal.
- Hát ez?- kérdeztem, miközben tátott szájjal körbenéztem
- 2 órán át keresgettem a megfelelő virágboltot!- jött elő James- Mikor megtaláltam, megvettem az összes virágot. Hazahoztam és kidíszítettem vele a lakást. Ez a tiéd!Mindegyik virágból van benne egy!- nyújtott át nekem egy csokrot
- Ez.... gyönyörű!
- Ugye nem haragszol?- nézett rám kiskutyus szemekkel
Egy kis ideig "gondolkodtam" csakhogy fokozzam a feszültséget.
- Dehogy haragszom!- csókoltam meg végül- Aki egy egész virágboltot felvásárolt nekem, arra nem tudok haragudni!
- Jaj de jó!- ölelt meg
Vízbe tettem a csokromat és leültem egy kicsit tévézni. Mikor fél kettő lett, elindultunk Jamesszel a reptérre.





,,Van egy lány, szíve érzékeny. Sokszor morcos, boldog, fáradt, vidám, néha nem találja helyét a világban, sokszor szomorú, és néha pesszimista, sokszor hiányzik neki valaki, van amikor összetörik a szívét. Sokszor elbotlik, hibázik, de mindig tovább lép, hol segítséggel, hol egyedül. Hisz, az életben, tele van reménnyel. Ő csak egy lány, egy hétköznapi átlagos ember, akinek szíve tele van érzelemmel."


5 megjegyzés:

  1. Nagyon megijedtem,hogy James és Jade szakítani fognak.De,Happy End a vége!!! :D
    Julie-Logan;reméltem,hogy a kapcsolatuk nem ér véget.Happy vagyok! :) Gyorsan kövit!

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. u.i.: megváltozott a blogom linkje (angi-and-the-btr)
      http://bigtimerusherlife.blogspot.hu/

      Törlés
  3. Szia! :)
    Mivel nem találtam chat-et, amibe beleírhattam volna, ezért ide írnám, ha nem gond.
    Most vettem észre, hogy kaptam tőled egy díjat a másik blogomra, aminek már vége van. Kitehetem a mostanira (http://www.justholdonbaby.blogspot.hu) vagy mi legyen? :)

    xx, Lindz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Öm.... Nekem úgy is jó, ha a mostani blogodra teszed ki:)

      Törlés