2013. október 11., péntek

38. rész: Találkozás a szülőkkel

Sziasztok!
Ömm... Nem tudom, hogy a következő részt mikor fogom tudni hozni, nagyon remélem, hogy minél előbb, ugyanis CSÜTÖRTÖKÖN ECDL-EL VIZSGÁM VOLT!!!!! Ma, vagyis pénteken Bolyai Matekversenyen voltam. Szombaton meg Bp-re utazok+mivel most lesznek a Glamour vagy milyen napok, ezért még vásárolgatni is megyünk(ami az én családomnál min. 1 napot igénybe vesz!) So... De nem is húzom tovább az időt, jöjjön a 38. rész, ami remélem tetszeni fog! Jó olvasást!
Ui.: A rész negyedét infó órán írtam meg, doga után! XD
xoxo, Bella Sunshine♥
~JADE~

Kicsit nagyon váratlanul ért az a hír, hogy Micayla még mindig szerelmes Kendallbe! WOW! Eléggé a gondolataimba mélyedhettem, mivel észre sem vettem, hogy James beszél hozzám. Csak akkor eszméltem fel, mikor elkezdett tapsolni a szemem előtt.
- Jadee.... Hahóóó! Na, akkor mit szólsz?
- Jajjj bocsi, mi van?
- Min gondolkodtál te?- ült le mellém
- Ja, semmin. Magánügy!
- Ha magánügy, azt hiszem, akkor abban én is benne vagyok, ezért nekem is tudnom kell!
- Nem veled kapcsolatos! Hanem Micaylával! Na, de mihez mit szólok?
- Ahhoz, ha Halloween előtti hétre elutaznánk a szüleimhez?
- Ugye tudod, hogy nem ülhetek repülőre!
- Igen, tudom, ezért megyünk kocsival!
- De hát az rengeteg idő!
- Ez a baj!- mondta szomorúan
- Akkor mi lenne, ha a te szüleid jönnének el hozzánk?
- Nem tudom, mit fognak szólni hozzá!
- Ha én kérem meg, gondolom csak nem mondanak nemet! Hisz végülis, iszonyatosan aranyos vagyok!- majd elmosolyogtam és hátradobtam a hajamat
- Ezzel nem is tudok vitatkozni!- nevetett és megcsókolt- De ha az én szüleim eljönnek, akkor már a tieid is!
- Az nagyon jó lenne!- ujjongtam, majd elszomorodtam- Csak nem tudom, hogy el tudnak-e jönni. Mármint a munkájuk miatt!- tettem hozzá gyorsan
- Gondolom ők is szeretnének találkozni a lányukkal!
- Mondjuk ja! Folyton irogatnak nekem Skypeon, hogy mennyire hiányzom nekik! Plusz Twitterre is kiírják, Instagramra meg ilyen szomorú képeket csinálnak, és aláírják, hogy hiányzik az ő kicsi lányuk!- gondolkodtam
- Na látod!
Megöleltem, majd lementünk tévézni.
~JULIE~

Jujj, ma megyek Alexával és Miccel ruhát nézni! Izgulok! Bár fogalmam sincsen, hogy miért. Csak úgy! Holnap meg az én drága Loganemmel megyünk a kórházba! Iszonyatosan boldogok lennénk, ha kiderülne, hogy terhes vagyok!
- Készen vagytok, csajok!- nyitottam be a két lány szobájába
- Készen!
- Akkor indulás!
Elköszöntünk a többiektől, majd beszálltunk a kocsiba és elindultunk.
Izgatottan száltam ki a kocsiból mikor megérkeztünk.
- Na, vágjunk bele!- mosolygott Alexa
Mellesleg ha ő is azért jött, hogy keressen magának ruhát. Bár Carlossal még nem beszélték meg az esküvőjük idejét!
- Jó napot!- köszöntünk
- Jó napot! Miben segíthetek?- kérdezte egy szőke, mosolygos hölgy
- Menyasszonyi ruhát szeretnénk találni!- mondtam
- Rendben! Mikor lesz a nagy nap?
- Novemberben, ha sikerül rátalálnom a megfelelő ruhára és mindent el tudunk intézni!
- Na és milyen ruhát szeretne?- ült le velünk szembe
- Manapság egy fekete esküvői ruháról álmodozok!
- Komolyan?- néztek rám a csajok
- Igen. Az olyan fantasztikus és egyedi! Van esetleg ilyen ruha?
- Ha jól emlékszem, akkor még nem vitték el!
Felállt és elkezdett keresgélni. Pár perc múlva már vissza is tért
- Mit szól ezekhez?- mutatott fel 3 fekete színű ruhát
- Tetszenek!
- Akkor próbálja fel!
Bevezetett az öltözőbe és segített felvenni.
- Na, mit szóltok?- húztam el a függönyöket
- Gyönyörűen áll rajtad!- nevetett Micayla
- Köszönöm!
- Azért a többit is próbáld fel, csak hogy megnézzük, hogy melyik áll a legjobban!- mondta Alexa
- Rendben!
Felpróbáltam mindegyiket. Nekem a legelső tetszett nagyon, a csajoknak viszont az utolsó.
- Na, most akkor melyik legyen?- húztam el a függönyt szomorúan
- Nekünk a harmadik jobban tetszett!
 - Nekem meg az első tetszett!
- Hé, ez a te nagy napod lesz! Amelyik ruhát te jobban szereted, akkor vedd meg azt!- mondta kedvesen Alexa
- Így van!- bólogatott Mic
- Akkor az első lesz!- mosolyogtam elégedetten
- Rendben! Hétfőre meg lesz csinálva, a méretére lesz szabva. Mikor tudna érte jönni?- kérdezte a kedves néni
- Hétfőn talán az orvos után. Azaz olyan.... fél 3-kor?
- Akkor fél 3-kor várom!
- Elnézést, szeretnék én is próbálni néhány ruhát!- állt fel Alexa
- Rendben. És magának hogy néz ki az álomruha?
- Vagy fehér, vagy valami világos színű legyen, de még a lilás is tetszik!
- Akkor keresek, egy perc!

Alexa közel 10 ruhát felpróbált! Ebből a rengetegből 5 olt az, ami nagyon tetszett neki.













- Az első nekem nagyon nem tetszik! Vagyis tetszik, csak valahogy nem tudnálak elképzelni ebben a ruhában!- mondtam
- Egyetértek Julie-vel! Nekem a 3. a 2. és a 4. tetszik!- mondta Mic
- Neked Jules? Melyik tetszik?
- Ugyan ezek!
- Akkor legyen a második!- mondta elégedetten Alexa
- Jól döntöttél!- mondtuk egyszerre Miccel, majd elkezdtünk röhögni

Hazaérve letámadtam Logant.
- Mi az?- kérdezte mosolyogva és megcsókolt
- Találtam ruhááát!- ujjongtam- Hétfőn a kórház után érte megyek!
- Jujj, a kórházról jut eszembe, sajnálom, de nem tudok elmenni veled!
- Miért nem?- kérdeztem szomorúan
- Be kell mennem a stúdióval, mert le vagyok maradva!
- Rendben, megértelek. A munkád fontosabb!
Kicsit szomorúan felrohantam a szobámba. Szóval a munkája fontosabb, mint én!
~JADE~

- Na, akkor megkérdezzük?- fordult felém szerelmem, miután vége lett a filmnek
- Most?- nyavajogtam- De nem akarooom!
- Gyerünk Jade!- húzott fel a kanapéról és az ölébe vett- Most vagy soha!
- Inkább soha!- mondtam komolyan, mire ő elnevette magát
- Mitől félsz?
- Attól, hogy a szüleid elítélnek, vagy hogy nem fogok tetszeni nekik!
- Te nem fogsz tetszeni? Kinek ne tetszenél!- puszilta meg a homlokomat- Egyébként is. A szüleim tiszta kedvesek!
Letett az ágyra, elővette a laptopot. Fellépett Skypera és megkereste a szüleit.
- Na?- nézett felém
- Csináljuk!- rákattintottam a videochatra és vártunk.
- Szia anyaaa!- köszönt boldogan James, mikor anyja képe megjelent a monitoron
- Szia, Jamesyy! Te lennél Jade?
- Igen!
- Hát, örülök, hogy legalább így láthatlak!
- Igazából Jade szeretne kérdezni valamit!- szólt közbe James
- Igen. Szóval, Jamesszel azt találtuk ki, hogy így Halloween előtt elhívjuk a szüleinket a házunkba. Lenne kedve eljönni?
- De még mennyire, hogy lenne kedvünk!
- Akkor jövő héten kedden ha kimegyünk a repülőtérre az jó lesz?- kérdezte James
- Tudod szívem, hogy nekünk 2 nap is kell a pakolásra! Na, de majd megpróbálunk sietni!
James még beszélt egy kicsit az anyjával, majd eltette a laptopját.
- Most te hívod fel!
- Rendben!
Elővettem a mobilomat és tárcsáztam anya számát. Mikor felvette, elmondtam neki is az ötletünket. Azt mondta, hogy mindenképp eljönnek, csak ők nem kedden, hanem szerdán érkeznek!
~JULIE~

Elérkezett a nagy nap! Jujj, izgulok! Most haragszok Loganra, amiért nem jön velem a kórházba! Tegnap nem is aludtam vele. Mint kiderült, holnap érkeznek hozzánk James szülei, holnap után meg Jade szülei. Eléggé érdekes hétnek nézünk elébe!
A délelőtt hamar elrepült! Mire észbe kaptam, már mennem is kellett a dokihoz!
Izgatottan mentem oda a recepcióshoz.
- 1 perc és itt lesz a doktor úr!- mondta a hölgy
- Köszönöm!
Leültem az egyik székre és vártam. Dr. Deth hamar meg is érkezett.
- Kérem, kövessen!- mondta, majd elindultunk
Bevezetett az egyik terembe és elvégzett pár vizsgálatot.
- Körülbelül 5 perc, míg meglesznek az eredmények!
- Rendben!
Ekkor megszólalt a mobilom. Logan küldött egy videót.
A videó végén Logan egy táblát tartott fel, amire a Love me again felirat volt írva.

 
Majdnem sírva fakadtam! De ekkor visszajött Dr. Deth.
- Na?- álltam fel
- A vizsgálatok szerint ön nem terhes!
- Oh...- mondtam szomorúan
Elköszöntem a dokrortól és elindultam a boltba. Útközben néha-néha elkezdtem sírni. Pedig annyira szerettem volna egy kisbabát!
Kifizettem a ruhám, majd hazamentem és bezárkóztam.
~JADE~

- Jade, keljél, mert már mennünk kell!- mondta gyengéden James
- Rendben!
Félig csukott szemmel felültem. James meg elkezdett röhögni.
- Ez fájt!- felálltam és beviharzottam a fürdőbe
- Bocsi!- hallottam az ajtó mögül a hangját- Jade, na sajnálooom! Gyere kiii! Légysziiii!
- Nem!
- Veszek neked, amit csak akarsz!
Ekkor kinyitottam az ajtót és belenéztem a szemébe.
- Akkor vehetsz egy kutyát!
- De hát már van egy kutyánk!
- Ez esetben!- és visszacsuktam az ajtót
- Jól van, rendben! Veszek neked egy kutyát!
Kinyitottam és a nyakába ugrottam.
- Kösziiiii! Ugye tudod, hogy imádlak?
- Nagyon ajánlom is!- mondta mosolyogva
Megcsókoltam, majd összekészülődtem.
Az utcán épp telefonáltam, mikor megpillantottam egy fotóst.















1 órát ücsörögtünk a reptéren, mikor James felállt és odafutott egy hölgyhöz.
- Jade, bemutatom neked szüleimet!- jött vissza a 2 emberrel- Ők itt Jane és Louise Maslow.
- Örülök, hogy találkoztunk!- fogtam kezet velük
- Én is!- ölelt meg az anyja- De nyugottan tegeződjünk!
- Rendben!
- Jade, te terhes vagy?- ámuldozott az apja
- Hát... igen!- mondtam kicsit bátortalanul
- Gyere ideee!- majd megint megölelt Jane- Na és... Lesz esküvő?
- Igazából az időpontról még nem beszéltünk sokat, de olyan december környékére tervezzük!- válaszolta James
Segítettem Jamesnek kipakolni a sok bőröndöt.

Egész nap a szüleinek mutogattuk a várost. El sem hiszem, hogy még sosem jártak LA-ban! Ez hihetetlen! Na, de ők tudják!

A vacsora első fele csendesen telt. De a második.... Életem egyik legrosszabb vacsorái közé sorolható!
- Nos, Jade. És a te szüleid mikor fognak megérkezni?- kérdezte Louise
- Holnap, ha minden igaz!- válaszoltam, majd beleharaptam a húsba
Idáig nem is volt olyan kínos. De ami ezek után történt...
- És mikor ejtett a fiam teherbe?- kérdezte Jane
Mikor ezt kimonda, félrenyeltem és elkezdtem fuldokolni. James persze azonnal segített rajta és egy gyilkos pillantást vetett anyjára. A kis ,,balhé" után sem maradt csöndbe Jane. Amire tudtam, válaszoltam.
- És, milyen a fiam az ágyban?
Na ez a kérdés kiverte nálam a biztosítékot. Felrohantam az emeletre és bedőltem az ágyamba sírni.
- Mi a baj?- jött be utánam James
- A szüleid nem kedvelnek, én mondtam! Különben nem kérdeznének ilyeneket!
- Minden barátnőmtől megkérdezték ugyan ezeket! És tudom, hogy kedvelnek!
- Biztos?
- Tuti biztos! Na, de ne sírj má'!- magához húzott és szorosan megölelt- Én úgy szeretlek, ahogy vagy! Te így vagy tökéletes!
- Köszi!
Megcsókoltam és visszamentünk. Bocsánatot kértem a szüleitől és folytattuk a vacsorázást. Jane még mindig kérdezett tőlem, de engem nem zavart, ugyanis az asztal alatt James megfogta a kezemet és bátorítóan megszorította.



Vacsora után felpakoltuk Jane és Louise cuccait, majd megfürödtünk és befeküdtünk az ágyba. Egyszer csak kiabálásokat hallottam, de nem nagyon foglalkoztam velük, mivel már nagyon fáradt voltam.


,,Nem mindig könnyű meglátni valakinek az igazi jellemét, néha a férfias felszín mögé kell nézni, hogy azt a törékeny lelket megpillantsuk, nem szabad bedőlnünk az ékszer csillogásának, hogy megtudjuk, hamisítvánnyal állunk szembe, ki kell hozni az igazságot  az árnyékból, hogy felismerhessük mosolyának szépségét. Bizony embertársaink nap mint nap rejtegetik előlünk valós természetüket és erre sajnos csak akkor döbbenünk rá amikor már késő."





5 megjegyzés:

  1. Esküszöm,én is elszomorodtam,hogy Jlie nem terhes! :(
    Azért James szülei.....hát,még nekem is kínos volt,pedig csak olvastam :D Várom a kövit!

    VálaszTörlés
  2. :) nagyon szeretem ezt a sztoriiit :) csere?? :D http://x-factor-storie.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. Bella,Bella,Bella! Következőőő? :O
    Nagyon jó rész lett!:D♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *Mia popkins vagyok csak megváltozott a nevem :D

      Törlés