2014. október 15., szerda

Kérleeek

Drága Drága Drága Olvasóim!

 Nagyon-nagyon-nagyon szépen kérlek titeket, hogy olvassátok a Last Summer nevű blogomat, ugyanis rengeteg munkám van benne: a fejezetektől elkezdve egészen a designig (amit én magam csináltam!).... És nagyon-nagyon szépen kérlek titeket, hogy komizzatok, mondjátok el a véleményeteket vagy itt, vagy ott  :) <3 
 Nagyon szeretném, hogy az a blogom is akkora siker legyen, mint ez és annyian (vagy többen) látogatnák, mint ezt <3 ugyanis a Last Summer jelenlegi oldalmegjelenítése 1168, míg ezé a blogé 12730. 
 (Ha ráviszitek az egeret Last Summer szereplőire oldalt, akkor azok kör alakúvá fognak válni :D)

 Nagyon szépen megköszönöm annak, aki megteszi ezt értem és komizik <3 
 Hatalmas öleléééés :*

7 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Szia!
      Sajnos nincs sok időm írni, mert rengeteget kell tanulnom. De a másik blogomon mint írtam, valószínűleg hónap végén lesz folytatás, szóval szerintem itt is akörül hozom az új részt :)

      Törlés
  2. Hát bocsika de a ,,hónap vége'' már rég eltelt!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én sajnálom azt hogy nincs ihletem emiatt nem tudok írni. És nem is akarom összecsapni

      Törlés
  3. Jó megértjük de azért nem kéne hazudni !!!!

    VálaszTörlés
  4. Jó megértjük de azért nem kéne hazudni !!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Lili!
      Nem tudom, miért mondod hogy hazudok. Kérlek, magyarázd ezt meg.

      Törlés